Menu
Me
11:11
زندگی هیچه پس هیچ باید تموم بشه

مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

تو که لبخند بزنی

يكشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۱۲ ب.ظ


تو که لبخند بزنی خورشید به پهنه آسمان می آید و پرتوش را به هرآنچه ناپیداست

 می فشاند و فرشی از لاله واژگون دشت ها را می پوشاند...

تو که لبخند بزنی، ابر ها آسمان را می پوشانند و نم نم باران کویر لوت را سیراب می کند و دانه های هزار ساله سر از خاک بر می آورند و اهالی چشمانشان از این دست و دل بازی آسمان گرد می شود...

تو که لبخند بزنی، بدبیاری های ستایش پایان می یابد و کودکان سرطانی یک شبه خوب می شوند و عطر موهایشان در هوا می پیچد و دکتر عینکی کچل کودکان، ساکش را جمع می کند به مقصد ناکجا آباد...

تو که لبخند بزنی، یخ های قطبی قطرشان بیشتر و بیشتر می شود و بچه خرس های قطبی، بازیگوش تر از همیشه در سپیدی ناپدید می شوند...

لبخند بزن، آری بخند تا همه خوش باشند و کارشناسان تحلیل های عجیب و غریب کنند از این یک شبه خوب شدن دنیا و تو به رویشان نیاور...

نظرات (۱۳)

لبخند بزن ببینم بدوووو

.

گریش چیه؟؟

مهم لبخندشه

خوبی افشین؟

آره خداروشکر

من که مطمئن نیستم

الکی نمیگم جدی خوبم .
چیکارا میکنی؟

خداروشکر

هیچی نگرانت بودم

تو چیکارا میکنی ؟

نگرانی نداره کاملا خوبم تو خوبی؟ سر و کلا و دل و روده اینات خوبن؟
قالب وبلاگتو دوس ندارم از اینجا قالب بگیر

خوبم مرسی . خوبن سلام میرسونن...

چشم برم ببینم عوض میکنم

کار فائزس دیروز اومد عوضش کرد

خداروشکر 
نیتش خیر بوده ولی سلیقش داغونه

.

اوووففف مردم از خنده

قالبو چجوری باید پیاده کنم تووبلاگ خودم؟؟

دوتا بخش داره یه کد html یه css
که کد قبلیارو کامل پاک میکنی جدیدا رو میذاری جاش

سلیقه من نبود خودش گفت اون خوبه

خودش بگه تو باید یه چیز شاد واسش بذاری
این دختر غمگین و مغروره 

بشکنه این دست من که نمک نداره بیا و محبت کن هعی

دستتم درد نکنه

.

فائزه توداشتی برام قالب میذاشتی چرا چرت میگی

بعدشم اون قالب اخریو نشونم دادی گفتی این قشنگ شد بمونه؟ منم گفتم همممم خوبع....

یعنی تو معنای هممم گفتنای منو نمیدونییییی؟؟

خاک تو سر منننن

.

افشین چرا اونجوری نگاه میکنی؟

کل کل کردنتون بامزس

.

من اگه دیگه به تو محبت کردم همممممممم گفتنات بخوره تو مغزت که اصلا نداری

..

فک کردی دیگه دستم بهت نمیرسه بزغالهههههه

جوری کبودت کنم ...

افشین شرمنده

وبلاگتو باز خراب کردم

باک کن

. اشکال نداره رااحت باش
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">