Menu
Me
11:11
زندگی هیچه پس هیچ باید تموم بشه

مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

چالش موسیقی

دوشنبه, ۱۷ آبان ۱۴۰۰، ۰۱:۵۰ ب.ظ

 

لطفا ابتدا موزیک رو پخش کنید!

Unknown

 

همیشه حس میکردم یه وجود خبیث شاید موجودی از جنس تاریکی دنبالم میاد گاهی خیلی نزدیک گاهی چند قدم عقب تر، هیچ راه نجاتی ازش نیست نمیتونم ازش فرار کنم چون نمیبینمش انگار نیروشو از وجود من میگیره و منو ضعیف تر میکنه. هربار که حسش میکنم مثل یه هاله انرژی منفی دورمو میگیره و حس سرد و سنگینی بهم میده. نمیتونم بگم از این حس خوشم نمیاد ولی میدونم داره نابودم میکنه باعث میشه تغییر کنم و شاید یکی از همین روزا دیگه خودم نباشم.

 

همیشه سعی کردم نامید نشم و ادامه بدم ولی مشکل اینه که تنها راه به سمت پایینه

امروز تصمیم گرفتم قبل از این که بیاد سراغم به جایی برم که هیچوقت پیدام نکنه ولی همین که درو باز کردم چیزی جز سیاهی ندیدم هیچ صدایی به گوش نمیرسید هیچ نوری اون بیرون نبود برگشتم داخل، چشمم به ساعت افتاد که از حرکت ایستاده بود حالا دیگه اصلا نمیدونستم کجام.

یهو ترس وجودمو گرفت و بالاخره صدای قدم هاشو شنیدم و برای اولین بار دیدمش. 

 

 

 

Shining - The Ghastly Silence 

 

مضحک ترین چیز اینه که تاریکی رو به جایی که نور نیست نسبت بدی و وجودی که حسش قوی تر از تلخ و شوریِ مزه هاست رو نادیده بگیری

بوی سوختن به مشامم میرسه چشمامو بازمیکنم. یه پودر سفید روی تنم نشسته. بلند میشم نگاهی به اطراف میندارم چقدر دنیا غم انگیز و افسرده شده. حس کسی رو دارم که دنیا رو نابود کرده و خودش تنها کسیه که باقی مونده. ساختمونای بزرگ دارن توی آتیش میسوزن و تکه های در حال سوختنشون به پایین سقوط میکنه و بارانی خشک از جنس خاکستر چشم و بینیم رو میسوزونه شاید این شکل واقعی دنیاست. ناراحت نیستم همیشه با تنفر به همه چیز نگاه میکردم و حالا انگار همون جوریه که باید باشه.

 

 

 

Blindead - Affliction XXVII II MMIX

 

********* ** *** ***** *** ******* **** ****** **  ********* ** *** ***** *** ******* **** ****** **   

********* ** *** ***** *** ******* **** ****** ** ********* ** *** ***** *** ******* **** ****** ** ********* ** *** ***** *** ******* **** ****** ** ********* ** *** ***** *** ******* **** ****** ** 

********* ** *** ***** *** ******* **** ****** ** 

 

 

فیلم های پیشنهای:

Donnie Darko - 2001

MirrorMask-2005

Devilman crybaby (2018)

The Descent (2005)

نظرات (۱۰)

شاید یکی از جذاب ترین های این چالش پست شماس :))

فکر کردم یه جوری نوشتم که کسی متوجه حرفام نمیشه
ممنون

نه اتفاقا 

نوشته تون یه تصویر کامل به ادم میده و میشه تصورش کرد 

خواهش :))

هرکسی نمیتونه متوجهش بشه و خوب درکش کنه
شمام مراقب روح و روانت نبودی انگار
.

فقط اونجایی که گف سر درد و... رو درک کردم

راستی افشین خودت نوشتیش؟؟

خیلی قشنگه

خودم نوشتم ولی چیز جالبی درنیومد چون دامنه لغاتم خیلی کوچیکه تجربه نوشتنم ندارم

چرا اتفاقا خیلی خوب مینویسی ادامه بده البته اگه حوصلت بکشه و مث من نباشی

اهل نوشتن نیستم باید اول اهل کتاب باشی تا با نویسندگی آشنا بشی که من یجوری شدم که کتاب حوصلمو سر میبره

خیلی خوبه اوجی سان*___*

میگم هرچقدر بیشتر آهنگای اینطوری گوش کنی بیشتر توش کشیده میشی.

 

مچکر همچین خوبم نبود
آره حتی اگه خوشت نیاد و زیاد گوش کنی جذب میشی

میدونم 

من اکثر حالات روحی رو تجربه کردم 

حتی توی تایمی که داشتم متافیزیک و ماورا رو بررسی میکردم و راجبش کتاب و مقاله میخوندم و مستند میدیدم ،یهو دچار آشفتگی میشدم ومدام خوابهای پریشون میدیدم اما خب الان درک واضح تری نسبت احساسات تاریک دارم و بقولی dark side آدما رو میتونم درک کنم 

سمت این چیزا نرفتم و نمیرم حقیقتش میترسم چون آشنایی ندارم ولی هرچی دیدم به بهم ریختن زندگی منجر شده به جای آرامش و دید بهتر
آره با کنجکاوی شروع میشه و به درک تاریکی ختم میشه چیزی که به درد نمیخوره ولی واسه ما لازمه که بتونیم کنار بکشیم

درسته:)

بعله :)

 متن اولیه خیلی خوب بوددد  من عاشق چیزای ترسناکم..

خودت نوشتی.... 

ممنون 
بلی

خیلی خوب بود

اتفاقا منم همش حس میکنم یکی کنار منه

همش نگاهم میکنه

صدای قدم زدنشو که شنیدم

سایشم دیدم...

من الان جن زدم ._.

اینا واسه ترسه خودتو کنترل کن 
  • 𝐴𝑟𝑣𝑖 𝑛𝑎𝑚
  • چه عجب اینجا یه پستی گذاشته شد!

    راسی از کاکتوسات چه خبر D:

    آره پست قدیمی بود یکم ویرایش کردم
    کاکتوسا بد نیستن هوا که سرد میشه دیگه رشد نمیکنن بعضیاشونم خراب شدن
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">